Kosár

Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk! 


A megkötendő szerződés írásba foglalt szerződésnek minősül, mely a webshop tárhelyén 

az Üzemeltető részére hozzáférhető lesz. A szerződéskötés lehetséges nyelve: magyar.

 

A szerződés lényeges elemei az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése
  • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
  • Az elállási jog ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Adatkezelési információk

 

Üzemeltetői adatok:

Med Star 2001 Kft.

1091 Budapest, Ifjúmunkás utca 10. 3. lház. 2. em. 10

Adószám:12724929243

A vállalkozás cégjegyzékszáma: 01 09 700412

A nyilvántartásba vevő szerv megnevezése: Fővárosi Törvényszék Cégbírósága

A tárhelyszolgáltató székhelye, telephelye: Blazearts Kft.

A tárhelyszolgáltató elérhetőségére: customer@forbsi.hu


Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre

A megjelenített termékek online, házhoz szállítással rendelhetőek meg.


Az árak tájékoztató jellegűek, nem minősülnek nyilvános ajánlattételnek. Termékek elérhetőek készlet erejéig, vis maior helyzetig.


 

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

Orvostechnikai berendezések

Orvosi műszerek

Gyógyászati segédeszközök

A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt áfát, azonban nem  tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra!

 

Rendelési információk

 A rendeléshez szállítási és számlázási név és cím megadása szükséges. A kívánt terméket a kosárba helyezve, a szállítási címet (és ha eltérő, a számlázási címet) megadva, majd a kívánt átvételi módot (futárszolgálat) kiválasztva adhatja le rendelését.  Futárszolgálat: 10kg-ig 1.690 Ft, a felett 10 kg-ként +700 Ft a díj a termékek méretétől, súlyától függően egyedi  Utánvét, Futárcég költsége 50EFt-ig 320Ft 100EFt-ig 445Ft 150EFt-ig 950Ft 150EFt felett végösszeg 1%-a A megrendelés, azaz a szerződési nyilatkozat megtétele fizetési kötelezettséget von maga után.

 

A megrendelések feldolgozása

A megrendelések feldolgozása munkanapokon,(különleges esetekben munkaszüneti illetve ünnepnapokon is) történik 16-20 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő napon kerül feldolgozásra. Általános teljesítési határidő a raktárból kiadott termékek esetén azonnali csomagfeladást jelent,hiányzó termékek esetén a visszaigazolástól számított 2-5 munkanapon belül történik. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek. Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

 

Rendelés menete

1. A megvásárolni kívánt terméket helyezze a kosárba

2. Amennyiben szeretne további terméket kosárba helyezni, válassza a "tovább nézelődöm” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrizze a megvásárolni kívánt termék darabszámát. Az eltávolítás mező alatti kijelölés(kipipálás) után a  „jóváhagyás” gombra kattintva törölheti a kosár tartalmát. 

3. Szállítási / Számlázási adatok megadása.

4. Szállítási/fizetési mód kiválasztása.

5. Megrendelés. Az adatok megadását követően a „Megrendelés” gombra kattintva tudja elküldeni megrendelését, előtte azonban még egyszer ellenőrizheti a megadott adatokat, illetve megjegyzést is küldhet a megrendelésével kapcsolatban. (Pl: a termék mennyiségét, kiszállítását illetően, stb.)

6. E-mail-ben a megrendelés elküldését követően visszaigazolást kap. Ha a visszaigazoló levél nem érkezik meg néhány órán belül, kérjük adja le újra rendelését, mert lehetséges hogy hibásan adta meg e-mail címét. Emellett ellenőrizze, hogy e-mail tárhelye ne legyen tele.

Fontos,hogy ügyeljen az adatok pontosságára, hiszen a megadott adatok alapján kerül számlázásra, illetve szállításra a termék. Kérjük telefonszámot minden esetben adjon meg, hogy a kiszállítással kapcsolatban felvehessük Önnel a kapcsolatot. Ha változtatni szeretne megrendelésének adatain, pl. más kiszállítási címet szeretne, mint amit megadott,kérjük jelezze azt a medicalshop@medicalshop.hu e-mail címen.

 

A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének módja

A megrendelt terméket a csomag átvételekor a futárnak kell kifizetni.(kivéve az előreutalásos megrendelésnél)A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancia levelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a futár előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni!Biztosítunk lehetőséget a csomag értékének előre történő kiegyenlítésére is (Átutalás). Ebben az esetben megjegyzésként írja be átutalásos számla igényét,ekkor a kiszállítás az áru vételárának számlánkra beérkezése után történik.

 

Fizetési módok:

Utánvét: A terméket a kiszállító futárnak fizeti a megrendelő.

Előre utalás: A vásárlónak kiállított számla ellenében vásárló eladó számlájára a termék(ek) vételárát átutalja, ezután az eladó a küldeményt futárszolgálattal elküldi a vásárlónak. 

 

Házhoz szállítás, információk

Webáruházunk megrendeléseit futárszolgálat teljesíti. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-17 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni. A futárszolgálat egyszeri kézbesítést kísérel meg, és sikertelen kézbesítés esetén értesítést hagy a másodszori kézbesítéshez szükséges információkkal, telefonszámmal. 

 

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újra küldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő átutalása esetén áll módunkban ismételten elindítani!

 

Panaszkezelés 

Panaszaival és vitarendezés érdekében ügyfélszolgálatunkhoz is fordulhat, ahol mindent 

elkövetünk azért, hogy a problémákat megoldjuk és a vitás kérdéseket rendezzük.


Ügyfélszolgálati elérhetőségeink:

Megnevezés: MED STAR 2001 Kft. 

Székhely: 1091 Budapest, Ifjúmunkás utca 10.

E-mail cím: medicalshop@medicalshop.hu

Telefon: +36 30 438 1478


Az Érintettek köre: Minden természetes személy, aki megrendelt szolgáltatásra/termékre, és/vagy Adatkezelő magatartására, tevékenységére vagy mulasztására vonatkozó panaszát szóban vagy írásban közölni kívánja. Az adatok kezelésének célja az érintett és panasz azonosítása, valamint a törvényből származó, kötelezően rögzítendő adatok felvétele.  


Az adatkezelés célja a panasz közlésének lehetővé tétele, valamint a kapcsolattartás. Adatkezelés időtartama: Adatkezelő a panaszról felvett jegyzőkönyvet és a válasz másolati példányát a felvételüktől számított 5 évig kezeli a vonatkozó és hatályos 1997. évi CLV. törvény 17/A § 7. bek. alapján, kötelezően. 


ODR Link

Az online vitarendezési platform is rendelkezésükre áll, melyhez szükséges vállalkozásunk e-mail címe is,  ami a gonyezoltan@gmail.com.

Az online vitarendezési platform felhasználható a vitás kérdések rendezéséhez, valamint az online adásvételi és szolgáltatási szerződésekből eredő fogyasztói jogviták rendezéséhez. 


ODR link: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU


Békéltető testület

Vállalkozásunk békéltető testületi eljárásban is együttműködik. A Békéltetői Testület elérhetőségei:


Fogyasztó-kapcsolati Osztály 

Cím: 1051 Budapest, Sas u. 19. – Telefon: + 36 (1) 450-2598 

Hivatali kapu KRID: 659510135

E-mail: fogyved_kmf_budapest@bfkh.gov.hu 

Honlap: www.kormanyhivatal.hu 


Garancia

Termékekre gyártótól függően 12, illetve 24 hónap garanciát vállalunk. Termék meghibásodása esetén a készülékhez mellékelt garancia levélen megjelölt címen és telefonszámon kaphat bővebb felvilágosítást a teendőkről, továbbá elérhetőségeink valamelyikén. A termékek garanciális szervizpontjára történő eljuttatásának költsége a vásárlót terheli. 


A kellékszavatosságról, a termékszavatosságról és a jótállásról szóló tájékoztató


1. Kellékszavatosság

- Milyen esetben élhet Ön a kellékszavatossági jogával?

Ön a MED STAR 2001 Kft. hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.


- Milyen jogok illetik meg Önt kellékszavatossági igénye alapján?

Ön – választása szerint–az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül az Ön által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére Ön is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat. Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.


- Milyen határidőben érvényesítheti Ön kellékszavatossági igényét?

Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő hónapon belül közölni. Ugyanakkor felhívom a figyelmét, hogy a szerződés teljesítésétől számított kétéves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait már nem érvényesítheti. Használt dolog esetén ez legfeljebb egy év. Felhívjuk figyelmét, hogy vállalkozásunk használt termékeket nem értékesít.


- Kivel szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét?

Ön a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.


- Milyen egyéb feltétele van kellékszavatossági jogai érvényesítésének?

A teljesítéstől számított hat hónapon belül a kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, ha Ön igazolja, hogy a terméket, illetve a szolgáltatást a MED STAR 2001 Kft. vállalkozás nyújtotta. A teljesítéstől számított hat hónap eltelte után azonban már Ön köteles bizonyítani, hogy az Ön által felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.


2. Termékszavatosság

- Milyen esetben élhet Ön a termékszavatossági jogával?

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.


- Milyen jogok illetik meg Önt termékszavatossági igénye alapján?

Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.


- Milyen esetben minősül a termék hibásnak?

A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.


- Milyen határidőben érvényesítheti Ön termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.


- Kivel szemben és milyen egyéb feltétellel érvényesítheti termékszavatossági igényét?

Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.


- A gyártó (forgalmazó) milyen esetben mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól?

A gyártó (forgalmazó) kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

– a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

– a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

– a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A gyártónak (forgalmazónak) a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.


Felhívom figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

 

Vonatkozó jogszabályok, kormányrendeletek:

1997. évi CLV. törvény a fogyasztóvédelemről

151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet - az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról

49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet - a fogyasztói szerződés keretében érvényesített szavatossági és jótállási igények intézéséről

 

Elállási/Felmondási tájékoztató, elállási/felmondási jog

Megrendelés lemondásra mindaddig módja van, amíg megrendelése a futárszolgálat részére átadásra nem került.


Ön 14 napon belül jogosult indokolás nélkül elállni e szerződéstől. Hasonlóképpen, ha a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a szerződés teljesítése megkezdődött, Ön jogosult 14 napon belül indokolás nélkül felmondani a szerződést. Az elállási/felmondási határidő az attól a naptól számított 14 nap elteltével jár le, amelyen Ön vagy az Ön által megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy a terméket átveszi. Ha Ön elállási/felmondási jogával élni kíván, elállási/felmondási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni (például postán vagy elektronikus úton küldött levél útján) az alábbi címre: 

Megnevezés: MED STAR 2001 Kft. 

Székhely: 1091 Budapest, Ifjúmunkás utca 10.

E-mail cím: medicalshop@medicalshop.hu 

Telefon: +36 30 438 1478


Ebből a célból felhasználhatja a mellékelt elállási/felmondási nyilatkozat-mintát is. A nyilatkozat az alábbiakban megtekinthető. Ön határidőben gyakorolja elállási/felmondási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási/felmondási nyilatkozatát.


Az elállás/felmondás joghatásai

Ha Ön eláll ettől a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb az Ön elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük az Ön által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is (kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy Ön az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.)  A visszatérítés során az eredeti ügylet során alkalmazott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk, kivéve, ha Ön más fizetési mód igénybevételéhez kifejezetten a hozzájárulását adja; e visszatérítési mód alkalmazásából kifolyólag Önt semmilyen többletköltség nem terheli. A visszatérí